Rabu, 1 Mei 2013

PENGISIAN HIKMAH KEKUATAN TANGAN NURCAHYA



Cuba tengok tangan masing² ada tapak tangan tak? mestilah ada kan..yelah kan kalau dah ada tangan mestilah ada tapaknya kecuali kalau tangan tu kudung sampai ke pergelangan tangan ataupun sampai ke siku.

Dengan adanya tapak tangan bermacam perkara boleh kita buat.Memegang, mencuci, menulis, melukis,menampar dan bermacam lagi.
Dikatakan kalau gatal tapak tangan kanan itu tandanya bakal dapat duit atau ada rezeki nak masuk tapi kalau gatal tapak tangan kiri itu tandanya kita bakal hilang duit atau rugi.Hebatkan tapak tangan ni dia dulu yang boleh rasa..
Selain dari kegunaan dan fungsinya tapak tangan juga dikatakan bisa.Betul ke berbisa? atau cuma berbisa pada sesetengah orang saja?.Antara sebab tapak tangan dikatakan bisa adalah kerana jika kita mencelup bahagian depan jari kita yang termasuk sebagai sebahagian dari tapak tangan ke dalam sesuatu kuah contohnya kuah kari atau kuah lemak keesokannya atau dalam masa beberapa jam saja kuah tersebut akan basi tapi sebaliknya jika kita menggunakan belakang jari kuah tersebut akan lebih lambat basi atau tidak akan basi pada keesokan harinya.Tak percaya? kalau tak percaya silalah cuba.
Satu perkara PENTING yang ingin saya kongsikan di sini adalah jika kita ingin memeriksa pendawaian atau arus elektrik jangan sesekali menggunakan tapak tangan ataupun bahagian depan jari untuk memegang wire tersebut.Ini adalah kerana refleksi tapak tangan kita lebih terarah atau tertarik pada bahagian tersebut (positif).
Jika kita merasa atau menyentuh wire tersebut menggunakan belakang tapak tangan (negatif), sekiranya ada arus elektrik tangan kita akan segera memberi tindakbalas dengan lebih cepat dengan menarik kearah kita.Kalau nak rasakan perbezaannya cuba sentuh cerek atau sesuatu besi yang panas menggunakan tapak tangan dan belakang tapak tangan..yang mana lebih cepat memberikan tindakbalas.Kalau tak puas hati juga dan nak rasakan kesan yang lebih cepat cuba test dengan seterika.:)Sebab itu ramai yang berpesan kalau nak tampar anak jangan tampar dengan tapak tangan sebaliknya gunakan belakang tapak tangan ..kerana tapak tangan kita memang bisa.
Alhamdulillah,disini,saya menawarkan pengisian khusus ilmu simpanan pendekar dahulu untuk pemberat pukulan dan pembisa/kekuatan tangan,khususnya pada sesiapa yang menceburi bidang persilatan/seni beladiri/anggota polis/keselamatan/ahli beladiri dan yang sealiran dengannya dengan pengisian mudah tanpa perlu puasa atau ritual berat lainnya.
Keilmuan pendekar pada zaman dahulu memang masih ada,Cuma galilah dan belajarlah serta gunakan pada jalan yang betul.Saya melarang samasekali keilmuan ini disalahgunakan.

Proses PENGISIAN HIKMAH KEKUATAN TANGAN NURCAHYA:
• Pembangkitan dapat diproses secara langsung maupun jarak jauh serta dapat dibuktikan dengan hasil yang sama.
• Pembangkitan tidak mengunakan azimat tertentu.
• Tidak akan mengganggu proses akhir kehidupan (ajal) karena pembangkitan tidak menggunaka jin, cara, dan doa yang bertentangan dengan syariat.
• Tanpa perlu kepekaaan ataupun rasa. Siapapun dapat mempelajarinya dengan syarat MUSLIM .
• Setelah terbangkit, tidak dapat dihilangkan oleh orang lain. Tidak memiliki pantangan khusus dan kekal seumur hidup (selagi Istiqomah ).
• Sangat sesuai untuk bidang persilatan/seni beladiri/anggota polis/keselamatan/ahli beladiri dan yang sealiran dengannya dengan pengisian mudah tanpa perlu puasa atau ritual berat lainnya.




BIIZNILLAH!

Mahar : RM70.00 (Tahap Pengamal )
             RM150.00 ( Tingkat Guru )

5 ulasan:

  1. ilmu tapak tangan ni juga ilmu2 lain ..cuma kurang jelas.Iaitu adakah kena lakukan puasa,meditasi,zikir,mantera ,berjam2,berhari2,atau diisi dgn cara telan kapsul..garam...minyak...atau minum air rajah..atau sebutkan PASSWORD or keyword ...maka terus bangkit ilmu tu .Supaya kami tahu ...yelah zaman ni bukan ada masa nak ritual amalan ..he he ...faham2 aje lah bang....bila jelas senang...boleh tahu mana satu ilmu nak ambil ...mana yang sesuai dgn kita yang pemalas,sibuk,dan suka cara mudah dan simple..
    oh ya saya nak tanay bolehkah cincin Asma sungei rajeh tu diisi asma buduhun (bodoh) dan asma hizib yawadud..juga ditambah pengasih yang tuan tahu..juga asma ghani dan ar-razak...boleh buat permintaan untuk tambahan tak tuan...?jika jika tiada asma diatas tu asma atau pengasih lain yang power pun boleh juga...yang paling ampuh untuk "SANGKAL JODOH"...he he ...saya ni dah bujang lapuk sebenarnya...ssshhhh tolong jgn papar mail saya ni maluuuuu...usia dah 46...macam P Ramlee.bujang lapok la...cuma tak ada basikal cabok je...ada yang kata saya ni kena "pelalau" ntah apa dia saya pun tak tahu sebab susah org nak terpikat..ada yang kata kena "badi mayat"...suwey (kata orang Cina)...tapi saya pernah juga tanya orang alim he he ..masa dok jumpa hassan din dia bagi ceramah masa tu tahun 1993 diUiTM ,dia kata jodoh tu takdir tapi kita boleh cepatkan atau lambatkan...wauuu..apa cara?? doa..zikir..ayat tertentu...org macam tuan tahulah.kan he he ..tapi dah jodoh nak juga rezeki ...tu yang saya minta kodam asma ar-razak...masuk dalam cincin tu..saya ada baca geligabunian.blog ..dia ada bawa keris dari guru dia di indonesia..ada yang jenis boleh curi duit dari tempat org jahat,rumah judi,disko,sarang pelacuran,duit pengedar dadah...bukan toyol yang curi dari org kampung...tapi dah habis keris tu..cuma guru dia aje boleh buat,tapi sibuk...tuan boleh kah buat yang macam tu juga..atau tahu orang yang boleh bawa wang pada kita...?yelah mintak yang tak kena tumbal..sesaji yang berat2 ..macam toyol dia hisap pulak darah kita...minta korban pulak...ada tuan tahu....maaf saya banyak tanya ..org dah tua ni makin banyak masalah..he he wasalamalaikum...

    BalasPadam
  2. Assalam. Mohon utk diijazahkan

    BalasPadam
  3. Assalam. Mohon utk diijazahkan

    BalasPadam