Sabtu, 25 Mei 2013

TESTIMONIAL DARI SISWA/PASIEN PENDIRINURCAHYA



Alhamdulillah,sejak saya mengajar dan merawat siswa dan pasien ,banyak peristiwa menarik dan pelbagai perkara yang diluar jangkauan akal yang berlaku.Ya,jika kita bersungguh-sungguh dalam beramal,inshaAllah Allah akan memakbulkan dengan syarat yaqin dan istiqomah dalam pengamalan sesuatu keilmuan..apapun yang berlaku,semuanya pasti dengan izin Yang Maha Kuasa..Tidak bergerak sesuatu tanpa izin Allah.WALA HAULA WALA QUWWATA ILLA BILLAHIL ALIYYIL AZHIIM‼
*Kebanyakan keilmuan dan produk hikmah anda boleh semak di blog ini.Terima kasih.
*Ini adalah sebahagian kecil siswa dan pasien yang mengizinkan testimonial mereka dimaklumkan untuk memberi pencerahan kepada orang ramai.moga bermanfaat.

1.TESTIMONIAL PENGGUNA KAPSUL TENAGA DALAM LEVEL 3

"Eis nak tanya,sebab skrg ni muka sy ada keluar biji2 dan yg paling seram ada keluar mcm besi,Eis baru teringat zaman dulu2 dlm umur 17 tahun saya pernah pasang susuk,sy betul2 terlupa tuan,tetiba je keluar atas dahi...Apakah kerana kapsul tu??

Eis M*****
HP :0102006***
Selangor

2.TESTIMONIAL SAHABAT DARI BRUNEI ( Minyak Terapi Husada )

"• assalam tuan guru....
testimonial minyak trapi husada nurcahya : sukan yg sya minati ialah weight lifting/bina badan....sya sering mgalami sakit urat dbahagian belakang bahu sya apabila mbuat front lateral rise...tetapi klmarin sya telah menampal pada krts yg ada minyak berkenaan dan letak kat blkng bahu (scapula) alhamdullilah tak sampai 8 jam...sya kat bahu dh hilang..dan tak rasa kebas lagi....
tdi sya letak kat lower back blkng dkt punggung slps sesi back exercise...sakit blkng dh takder...sungguh mnakjubkn...
minyak ini sangat sesuai bgi yg beraktiviti lasak atau kerja berat...utk recovery yg cepat...alhamdullilah..smua nya dtg dari yg maha penyembuh...Allah swt...
bkn sembarangan minyak bagi sya...klu stakat minyak panas biasa ..kat kedai mamak pun ada juga jual..tpi kesan blum tau lagi cepat..tERIMA KASIH tuan "

Tengku M.Zuraihi,
Brunei Darussalam


TESTIMONIAL PENGGUNA MUSTIKA MAHABBAH SYIRR NURCAHYA
3.TESTIMONIAL SAHABAT DARI SINGAPURA
.” Mustika Mahabbah Syirr Nurcahya - yg ini sangatlah special kerana cahayanya akan terpancar pada diri si pemakai. Sampaikan perubahan pada diri akan begitu ketara dan akan membuat ramai orang menegur tentang ketampanan diri kita sendiri. Sifatnya mencuci aura aura negatif pada diri dan membetulkan 7 simpul saraf akan membuat kita merasakan kelainannya. Sungguh power.”
Ikhlas :

Ian Saad,
Singapore

4.TESTIMONIAL SAHABAT DARI TERENGGANU
“Tentang Mustika Mahabbah Syirr Nurcahya pula,sejak sy pakai sy dpt rasa setiap org
Tengok sy lain mcm je...mcm x puas tengok sy...tak kira pompuan atau lelaki...
Bdk pompuan yg dlm fb ni yg dulu sombong dgn sy pn kini dah mcm nak jadi gf sy...
Dy dah mula suka kn sy...padahal sy pn belum lagi berjumpa dgn dy...bi'iznillah...”

Daniel,
Terengganu

5.TESTIMONIAL SAHABAT DARI KUCHING

“Alhamdulillah,terima kasih Master..walaupun tidak secara mendadak,dalam 2 minggu ni ibu dah mula bercakap dan memberi perhatian kepada saya..sebelum ni memang takde pun bagi perhatian macam ni…Syukur Alhamdulillah..

Fariez,
HP :016807****

6.TESTIMONIAL SAHABAT DARI KL
“Salam tuan,sy dah dapat mustika tu..terima kasih.Baunya kuat,dari mana datang bau tu?saya dapat rasa aliran tenaga dari batu tersebut.

Zamri Min ***
HP :019307****

7.TESTIMONIAL SAHABAT DARI SINGAPURA
Salam sahabat. Saya rasa.amat berbesar hati kerana dapat berkenalan dengan sahabat disamping mempelajari ilmu ilmu yang bermanfaat ini. Dalam masa yg singkat juga, banyak sudah barang -barang hikmah dan juga ilmu -ilmu yg sudah saya kuasai dari sahabat cuma saya tidak ada masa untuk mengetengahkan testimonial testimonial tersebut. Hari ini saya akan mengupaskan segalanya demi untuk pengetahuan semua apakah manfaatnya. Segalanya dengan izin Allah s.w.t :-
1. Loket wafak harimau diraja - energinya sangatlah kuat dan bukan bersifat defensif sahaja. Dapat di cuba secara instant dengan berjalan atas kaca, tetakan senjata, minuman beracun dan sebagainya. Hanya untuk yg serius sahaja. Diharuskan perbanyakkan istighfar.multi fungsi.
2. Loket jalbur rizqi - rezeki takkan putus. Malahan banyak yg datang dari pelbagai arah. Kita akan menjadi tumpuan ,attraction yg begitu menakjubkan. Loket bioenergi perisai mahkota sulaiman - dapat merasakan pendekatan dengan alam semesta. Energi bersifat melindungi dari pelbagai sudut negatif. Loket peluru badar - kelas asia efektifnya. Cukup mantap energi perlindungannya. Antara loket lain, ini sangat special.
3. Cincin khatam sulaiman - dapat mempengaruhi pihak atasan dengan mudah. Malahan segala perbualan kita dipersetejui.
4. Gelang wafak nurcahya - menukarkan segala gelombang aura aura negatif di sekeliling kita kepada positif. Justeru, segala niat niat jahat seseorang tidak akan menjadi.
5. Mustika syirr nurcahya - yg ini sangatlah special kerana cahayanya akan terpancar pada diri si pemakai. Sampaikan perubahan pada diri akan begitu ketara dan akan membuat ramai orang menegur tentang ketampanan diri kita sendiri. Sifatnya mencuci aura aura negatif pada diri dan membetulkan 7 simpul saraf akan membuat kita merasakan kelainannya. Sungguh power.
6. Teras pembisa ibol - memang khusus untuk pertempuran. Energinya kuat juga. Setiap hentaman akan membuat musuh muntah darah baik dari segi jarak jauh mahupun dekat. Hanya untuk yg serius.
7. Pengisian kekuatan badan nurcahya - mantap. Dapat merasakan kelainan dalam jangka masa terdekat. Sesuai dengan khasiat pengisiannye.
8. Hizib syehk abdul qadir jailani - energy yg sangat menakjubkan.
9. Kekuatan explorasi kekayaan - melatih dan menggunakan kekuatan minda kita dan merealisasikan mimpi menjadi realiti. Mampat.
10. Penawar santau - sangat ideal untuk yg ingin menimba ilmu dan menyediakan payung sebelum hujan. Mudah dan mampat.
11. Asma khowas gaib makrifatullah - apa yg kita hajatkan, kesemuanya pasti menjadi. Segalanya dengan izin allah. Insya Allah.
Saya lupa untuk memasukkan testimonial bagi minyak buluh perindu putri santubung dan minyak kasturi buluh perindu sahabat.
Minyak buluh perindu putri santubung itu memang mantap pengisiannye dari segi pengasihan. Apatah lagi jika digunakan bagi yg sudah berumah tangga untuk tujuan yg suci seperti menpereratkan lagi hubungan antara suami isteri.
Minyak kasturi buluh perindu pula dapat memantapkan kerohanian bagi si pemakai. Akan merasa lebih khusyuk jika memakainya ketika solat. Segalanya dengan izin Allah.

Terima kasih tak terhingga kpd Master Mir Noor Azam,atas sharing ilmu dan barangan hikmah.semuanya dgn izin Allah.

Ikhlas dari :
Ian Saad,
Singapura.

8.TESTIMONIAL PENGGUNA LOKET MAHABBAH JALBUR RIZQI

"saya ingin beri feedback.,Loket mahabbur jalbur rizki...dah mula saya lihat ader keberkesanan..di tmpt bertugas...bos serta rakan sepejabt dgn mudah bergaul serta mesra dgn saya. bos saya pun senang dgn kerja saya. alhamdulillah.semua dengan izin Allah, terima kasih tuan."

dari :

MHD. J
SINGAPURA


9.TESTIMONIAL PESERTA KURSUS DEMO TENAGA DALAM

Saya Man Zaed Sallehudin,dari Taman Sukma,Kuching memang dari dahulu lagi sudah berminat mempelajari ilmu hikmah,demo dan atraksi tenaga dalam dan ilmu perubatan.. Syukur Alhamdulilah,saya diperkenalkan dengan Mir Noor Azam dari Pusat Rawatan Alternatif NURCAHYA yang juga ada mengajar pelbagai disiplin tenaga dalam.
Setelah berjumpa untuk mempelajari DEMO TENAGA DALAM Tahap 1,Alhamdulillah dalam masa yang singkat saya mampu membuat aksi ngeri seperti berjalan diatas api,berjalan diatas kaca,makan kaca lampu kalimantang (saya sendiri ngeri mendengar bunyi KRUUP KRAPP seperti makan keropok),pecahkan botol dengan hentakan tangan,membuat telur terapong ,tidur diatas paku dan banyak lagi dalam masa yang singkat.InshaAllah dijamin dapat membuat hampir kesemua aksi ngeri tadi.Saya berasa bersyukur dan gembira kerana apa yang pernah saya lihat perguruan silat membuat demonstrasi di televisyen,saya sendiri mampu membuatnya setelah mempelajari demo tenaga Dalam dari Master Mir Noor Azam. Tidak lupa saya juga diijazahkan keilmuan Silat Ghaib dan Ilmu Terawangan sebagai BONUS KEILMUAN dari beliau..
Untuk pengetahuan sekarang saya berpuas hati dengan kursus ini dan kalau ada rezeki dan umur panjang saya ingin meneruskan lagi ke tahap yang lebih tinggi dan hingga ke tahap GrandMaster. Insyallah, saya akan menjadikan sebagai warisan untuk anak bangsa kita.
Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Master Mir Noor Azam atas bimbingan sama ada praktikal atau pun melalui e-mail/hp dan saya harap Pusat ini ini akan terus maju hingga ke masa hadapan.InshaAllah.
Ikhlas dari:
Man Zaed Sallehudin
HP : 0128778433
Kuching,Sarawak

10.TESTIMONIAL PENGISIAN PADA BADAN HIKMAH NURCAHYA

"Alhamdulillah dan syukur,semasa proses pengisian tadi,saya dapat merasakan energi aura yang kuat tetapi amat halus..."

Yasin,Kelantan

HP :01119988212

11.TESTIMONIAL PENGAMAL TENAGA DALAM PAGARAN 3 RAHSIA

"Alhamdulillah,setelah diisi,yup saya dapat rasakan keberadaan energi pagaran 3 rahsia tu,semangat macam pendekar!!:)

Fitdaus,Selangor

HP:012943****


12.TESTIMONIAL LOKET MAHABBAH JALUR RIZQI

"Salam Master Azam,ada hal penting saya nak tanya,tadi loket Mahabbah yang baru sampai tu dah ghaib,abang saya simpan dalam almari,last tengok masih ada sekarang ni dah takde ghaib terus"

Yasin,Kelantan : 01119988212

Jawapan sy : Energi loket mau ronda keliling rumah dulu :)Biiznillah..

13.TESTIMONIAL PENGGUNA MUSTIKA MAHABBAH SYIRR NURCAHYA

"Salam, saya sudah pun terima mustika yang sahabat kirimkan pagi tadi. Saya telah pun menghantarnye ke kedai untuk mengikatnya sebagai sebentuk cincin bersama dengan teras ibol yang saya beli dari sahabat kelmarin. Insyaallah, jika takde aral melintang cincin cincin itu akan siap seminggu dari sekarang..PENGISIANNYA memang MANTAP sahabat. Getarannye (energi) cukup kuat. Terime kaseh."

Ian Sa'ad,Singapura


14.TESTIMONIAL SISWA GRANDMASTER/PENGHUSADA

"Alhamdulillah,selepas belajar peringkat penghusada,sy ada merawat sekeluarga pesakit yg terkena sihir minggu lepas,syukur sy berjaya mengeluarkan jin yg merasuk dan memasukkan ke dalam botol,sy benar2 terkejut dengan apa yg berlaku ini benar2 automatik Master,semua dgn izin Allah"

Yasin, Kelantan : 01119988212

15.TESTIMNOIAL PENGGUNA KAPSUL TENAGA DALAM

"OK,terima kasih.Sekarang badan saya ringan.Satu lagi,ada beza bila saya buat air yg cuci muka saya,air itu sy juga cuci muka isteri saya,bolehkah?Muka isteri saya nampak cantik dan cekang mukanya juga.Terima kasih."

Jef,Penang.. Hp :01245138**

16.TESTIMONIAL KES ISTERI 'BERMASAALAH'

"Alhamdulillah!Syukur padaNya isteri saya mula berubah! Terima kasih pada Master yang juga mendoakannya!Amin:)

Hamba Allah,Selangor :012232****

17.TESTIMONIAL PENGGUNA MINYAK ASMAQ KUBRO

SALAM Master,sy nak tanye,nape ye sy kluar jumpa orang,mereka pandang sy lain macam ye :)Adakah sebab sy sapukan minyak Asmak Kubro di wajah nampak lain ke?

(Efek Pembangkitan Aura dari Chakra Mahkota- Dr.NA)

Lieza ,Selangor:017-65481**

18.TESTIMONIAL :
Salam Master Azam,sy pakai batu kristal terasa pening,sakit kepala serta terasa mual nak muntah itu efek badankan..

(Pengguna batu kristal,efek Detoksifikas-Dr.NA)

Fitdaus :012943****


19.TESTIMONIAL TASBIH KAYU DELIMA MERAH :
"Tadi Siti mandikan dia dgn tasbih Master tu,dia sumpah seranah Siti,kata air ni bisa la dan pedih "

Siti Maimunah,Selangor HP :013206****

20.TESTIMONIAL CINCIN KHOTIMUS SULAIMAN :

"Tentang cincin Khotimus Sulaiman yg tuan isikan,sy pernah ujikan pada pokok pisang berseorangan tanpa dilihat sesiapapun utk mengelakkan riak,selepas 7 hari sy lihat pokok itu layu lalu sy beristigfar pada Allah kerana ujian yg dilakukan untuk melihat sedikit kebesaranNya bukan untuk memusnahkan pokok itu"
Rahman ,Melaka HP :017316****

21.TESTIMONIAL CINCIN KHOTIMUS SULAIMAN:
A/kum tuan,semasa sy memakai cincin sebelah kanan,tangan terasa mencucuk2 dan kebas seketika.apa maksudnya?

Rahman ,Melaka HP :017316****


22.TESTIMONIAL JURUS NANGGROE ACEH :
"Saya dah mula rasa boleh dapat kepekaan dan boleh rasa,macam benda ikut dan Azni nampak dengan gerak hati dan nampak bila Azni tutup mata"

Azni,Perlis HP:019974****

23.testimonial pengguna BATU ISIAN NAGA :

 ASSALAMUALAIKUM MASTER,BUKAN ITU SAJA MASTER,WAKTU SAYA DAPAT DAPAT KAN BATU NAGA DARI MASTER 2 BIJI.KAWAN SAYA PAKAI BATU NAGA HAIRAN NYA BANYAK LIPAN MERAH MASUK BILIK KAWAN KU.MAKIN HARI PAKAI ,TIAP MALAM ADA SAJA LIPAN DATANG KE BILIK K...AWAN SAYA.SAMPAI TUAN PUNYA RUMAH ITU MARAH KAWAN SAYA.BILA KAWAN BAPA SAYA PAKAI,DEMI ALLAH IKAN DALAM KOLAM ITU TIDUR SEBELAH BAPA NYA.IKAN ITU MASIH HIDUP MASTER.KUASA ALLAH AMAT HAIRAN LAH MASTER.INI PENGALAMAN KAWAN SAYA.TENTANG PENGALAMAN SAYA.WAKTU SAYA PAKAI MASTER WAKTU TIDUR,7 KALI SAYA DAPAT MIMPI,MIMPI INI SAYA RAHSIA KAN MASTER.TAPI ITU MASTER JADI KENYATAAN.TAPI KAWAN SAYA JUAL DAH DENGAN CINA KEDAI EMAS HARGA $10K.AMAT BERTUAH KAWAN SAYA.

*Shariff- Brunei

Tiada ulasan:

Catat Ulasan