Jumaat, 19 Oktober 2012

PENGISIAN KEKUATAN BADAN HIKMAH NURCAHYA


ALHAMDULILLAH, bertepatan tarikh hari ini,JUMAAT, 4 ZULHIJJAH 1433 HIRAH bersamaan 19 OKTOBER 2012, pihak kami telah melancarkan keilmuan terbaru iaitu :
PENGISIAN KEKUATAN BADAN  HIKMAH NURCAHYA
Pengisian ilmu ini  adalah salah satu di antara sekian banyak ilmu keselamatan tingkat tinggi. Ilmu ini sudah jarang diwariskan oleh guru-guru sepuh masa lalu,Alhamdulillah anda bertuah kerana memiliknya selepas ini. Rahsia penguasaan ilmu ini tidak banyak orang yang mengetahuinya disebabkan generasi guru pewaris ilmu ini hanya menurunkan pada orang-orang tertentu saja yang mereka inginkan, bahkan tidak jarang hanya diturunkan pada keturunan atau anggota keluarga mereka saja. Alhamdulilah,amalan ringkas ini sudah saya istiqomahkan sejak bertahun lamanya dan terbukti manfaatnya yang pelbagai InshaAllah.
Proses Pembangkitan PENGISIAN KEKUATAN BADAN HIKMAH NURCAHYA:
  • Pembangkitan dapat diproses secara langsung maupun jarak jauh serta dapat dibuktikan dengan hasil yang sama.
  • Pembangkitan tidak  mengunakan azimat tertentu.
  • Tidak akan mengganggu proses akhir kehidupan (ajal) karena pembangkitan tidak menggunaka jin, cara, dan doa yang bertentangan dengan syariat.
  • Tanpa perlu kepekaaan ataupun rasa. Siapapun dapat mempelajarinya dengan syarat MUSLIM .
  • Setelah terbangkit, tidak dapat dihilangkan oleh orang lain. Tidak memiliki pantangan khusus dan kekal seumur hidup (selagi Istiqomah ).
  • InshaAllah,dengan pengisian tidak sampai selama 2 minggu,akan membuat badan anda menjadi kuat,tahan pukulan senjata tajam dan tumpul.
  • Sangat sesuai untuk paranormal, guru silat,  polis, tentera, pengusaha, bisnesman, eksekutif, pemimpin, dan selebritis.
  MANFAAT keilmuan ini:
  1. Ikhtiar keselamatan atas serang fisik dan metafisik dan kecelakaan. Tubuh akan automatik terlapisi energi  meminimakan bahaya cedera dari serangan senjata tajam dan senjata api serta benturan, gesekan , tusukan benda keras saat terjadi kecelakaan. Ilmu keselamatan (Self Protection) bila dan dimana saja berada baik dalam perjalanan darat, laut, udara maupun hanya di rumah saja.
  2. Menguatkan seluruh bagian tubuh seperti jaringan kulit, daging, urat, tulang, darah dan sumsum.
  3. Meningkatkan daya tarik cahya  (Inner Beuty) seluruh tubuh yang meliputi pesona, wibawa, karisma, dan pesona diri untuk segala keperluan; pengasihan, perjodohan, karier, dll
  4. Dapat menembus kekebalan / ilmu hitam orang lain yang zalim ataupun menembus ilmu orang yang suka pamer kebal (takbur).
  5. Menetralkan racun ghaib dalam makanan dan minuman. Bahkan sebelum tersentuh, piring dan gelas yg berisi racun ghaib akan pecah hancur.
  6. Membersihkan tubuh dari segala energi negatif, atau jiwa-jiwa mati yang mungkin bersemayam dalam tubuh tanpa disadari, termasuk memusnahkan semua ilmu hitam atau kekuatan jin jahat yang telah menyatu dalam tubuh. Dapat membersihkan berbagai  energi negatif dalam tubuh fisik, mental, dan spritual yang dapat membantu dalam proses peningkatan kualiti IQ (Intelligence Quotient) dan ESQ (Emotional Spritual Quotient) sehingga berguna dalam pengambilan keputusan yang benar dalam setiap aksi dan fikiran (ketajaman insting). Meningkatkan kebijaksanaan hati dan fikiran dalam memecahkan setiap persoalan hidup yang dihadapi.
  7. Dapat meningkatkan rasa percaya diri, kesabaran, dan kedekatan dengan Tuhan serta memberikan ketenangan dalam hidup.
  8. Secara alamiah dan ilahiah dapat melakukan penyeimbangan potensi kerezekian, keselamatan, karier, jodoh, dan berbagai problem hajat kehidupan lainnya.
  9. Mempunyai sistem radar gaib yang mampu mendeteksi energi ataupun keberadaan dari mahluk halus seperti jin, khodam, dan lain-lain, sekaligus juga meningkatkan ketajaman intuisi ghaib.
  10. Dan masih banyak kegunaan lain yang tidak dapat disebutkan semuanya disini.
BIIZNILLAH!!!
MAHAR :RM80.00
TINGKAT GURU : RM150.00

3 ulasan:

  1. Assalamualaikum...sy nk bertanya tuan...bagaimana cara pengisian jarak jauh di lakukn..jika ilmu ni tiada jin dan benda2 halus ni..bagaimana bdn jadi kuat...bole terangkn tuan

    BalasPadam
  2. Hubungi saya terus untuk sebarang persoalan melalui talian 019-8297991;Dr.Mir Noor Azam

    BalasPadam
  3. A"kum..yg mahar 80 tu ilmu yg mcm mna..blh jlskn..tq

    BalasPadam