Rabu, 14 November 2012

MUSTIKA MAHABBAH SYIRR NURCAHYA (Khusus 7 Unsur Pengasihan )



Alhamdulillah,setelah melalui tingkat proses pengisian yang cukup lama,sempena AWAL MUHARAM dibuka untuk umum manfaat Mustika Mahabbah Syirr Nurcahya,pengisian Pengasihan tingkat tinggi yang lebih baik dari segala jenis susuk,dengan fungsi COMPLETE:
*.Boleh digunakan untuk mempengaruhi orang agar jatuh cinta,sayang,dan senang pada anda,disukai setiap orang.
*.Untuk pegangan para pengusaha,bisnesman,peniaga besar atau kecil,untuk mendatangkan rezeki dari setiap arah ( 8 penjuru),disenangi dan disegani dalam setiap urusan.
*.Memancarkan cahya dan kejayaan dalam hidup.mengharmoniskan rumahtangga sehingga terhindar dari perceraian Nauzubillah,
*.Melaris dagangan,tercapai segala hajat,mendapat keberkahan dalam usaha,wibawa,Siapapun yang memandang penuh dengan kasih sayang.
*Dapat membuat lelaki dan wanita sehingga selalu kelihatan tampan dan cantik sehingga tiada perasaan bosan bila dipandang.
* Pembersihan limbah energy dan efek negatif dalam tubuh fizik,mental,emosional dan spiritual membuat anda jadi tenteram,tenang, bahagia dan sejahtera.
*Aktifkan Aura dan 7 simpul saraf,sehingga boleh diuji dengan foto kamera Aura,atau meminta orang yang waskita untuk melihat cahya pada tubuh sipemakai ,BIIZNILLAH.
DITUTUP dengan Doa NUR NUBUWWAH,Doa Nabi Yusuf ,Solawat Nurizzat dan ***** serta pengisian RECHARGING penuh dengan energi pyramid selama 40 hari.
Benar,kami jarang mengeluarkan produk hikmah tetapi bila kami mengeluarkan,kami akan PASTIKAN energynya bermanfaat untuk ANDA,BIIZNILLAH!
MAHAR ASAL: RM690
MAHAR SEMPENA AWAL MUHARAM : RM390.00 (Kuantiti TERHAD!)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan