Jumaat, 20 Januari 2012

SIAPAKAH TENDAI MASTER
TENDAI MASTER ™ adalah seseorang yang mempunyai ENERGI JATIDIRI yang tinggi dimana hasil pengolahan Energi Metafizik yang timbul melalui kaedah pelatihan atau penyelaran secara KENDIRI. Dengan kekuatan Energi Metafizik tadi seorang TENDAI MASTER™ mempunyai kemampuan yang sangat luar biasa dan dapat pula di pergunakan untuk menyelesaikan sesuatu permasalah di dalam kehidupan di dunia ini, tanpa mengunakan unsur-unsur luar atau bantuan-bantuan Energi Negatif.

Di saat ini hampir 78% manusia di muka bumi ini di kuasai oleh Energi Negatif dan hanya 22% sahaja Energi Positif yang tertinggal. Dan hampir 84% daripada 22% tadi hilang di gunakan untuk menyelesaikan berbagai-bagai masalah di dalam kehidupan harian dan hanya 16% daripada 22% tadi di gunakan untuk meraih kearah kebaikan.

Oleh itu saat ini kita sering kali mendengar terjadinya hal-hal di luar jangkaan akal manusia …seperti pembunuhan di dalam lingkungan yang terdekat seperti ibu bapa, anak, abang, adik dan lain-lain lagi, terjadinya perbuatan-perbuatan yang sangat di kutuk oleh semua Agama atau Bangsa.

Dengan Kaedah perlatihan Metafizik yang teratur dan tersusun, maka kekuatan Hati Nurani nanti kita mampu meraih hampir 99% kekuatan Energi Positif untuk di pergunakan untuk ke arah kebaikan. Adakah itu soal cita-cita, soal impian, soal keinginan atau sebagainya akan terlaksana dengan lebih teratur.

Hasil daripada Hati Nurani yang kuat maka kita telah MENGENAL DIRI yang terperi yang selanjutnya di tingkatkan ke MELATIH DIRI dan dapat pula MEMANFAATKAN DIRI, seterusnya kekuatan DAYA dan kekuatan ZAT dapat di manfaatkan.

Pengolahan kekuatan DAYA sebagai PANGLIMA dan kekuatan ZAT sebagai RAJA maka aplikasi-aplikasi energi dapat di pancarkan untuk berbagai-bagai tujuan samada untuk kegunaan diri sendiri / oang lain, malah ia dapat di pancarkan ke seluruh rantau muka bumi ini.

Dan seterusnya dengan terselesai segala permasalah di dalam soal kehidupan maka Pola kehidupan kita menjadi lebih tenang (HAPPY) serta dapat menikmati kehidupan yang lebih baik.

ANDA berminat untuk mempelajari TENAGA DALAM ILAHI?Terdapat 3 peringkat yang boleh dipelajari, Dasar Daya Sejati Insani,TENDAI MASTER,GRANDMASTER (PENGHUSADA)..Alhamdulilah saya telah mengajar ketiga-tiga peringkat ini kepada ratusan siswa jarak jauh/dekat sejak 2005.Inilah masanya untuk mencapai KEBERHASILAN,kerana KEBERHASILAN adalah HAK setiap INSAN,termasuk DIRI ANDA!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan