Khamis, 26 Januari 2012

GEMBLENGAN ILMU GURAH



Demi melestarikan warisan ilmu pengobatan warisan para leluhur supaya tidak hilang ditelan zaman,maka kami mengijazahkan ilmu pengobatan yang sangat langka dan jarang orang mau mengajarkanya walaupun melalui internet sekalipun,karena ilmu ini sangat rahasia dan menjadi sumber penghidupan para PENGGURAH,kini ilmu tersebut kami buka kepada semua masyarakat apapun latar belakangnya iaitu GEMBLENGAN ILMU GURAH.
Jika pada zaman dahulu ilmu gurah ini dimiliki oleh para Guru mengaji untuk menggurah pelajar atau santri – santrinya agar suara menjadi bagus / merdu dalam membaca ayat– ayat suci Al–Qur’an.

Apa itu GURAH?
Gurah adalah satu ikhtiar untuk membersihkan dan mengeluarkan kelebihan lendir yang kotor. Caranya ialah dengan memasukan ramuan khusus gurah Gurah kedalam lubang hidung. Khasiat ramuan tadi akan membuat semua saraf tubuh akan beriaksi menekan, mengeluarkan lendir kotor yang mengandungi kuman penyakit dan juga mengandungi racun ( Dari; kopi, rokok, arak dll) nota : dan saya sering menggalakkan teman-teman saya yang merokok melakukan terafi ini minimal 2 bulan sekali 

Lendir racun akan keluar melalui rongga hidung dan mulut, sehingga seluruh saluran pernafasan, pencernaan dan darah akan bersih. Proses gurah ini mengambil masa lebih kurang 2 jam.
Gurah dapat membantu menyembuhkan penyakit yang berhubungan dengan:

1.Kepala.
2.Saluran Pernafasan

MANFAAT KHUSUS :
•Membuat suara jadi kuat, keras, nyaring, lantang dan panjang. Sangat sesuai untuk ahli pidato, penceramah, pengacara (MC) dsb.
•Menjadkan suara merdu, bersih, halus dan lembut. Sangat sesuai untuk penyanyi, artis, qari dsb.
•Membesarkan kandungan paru-paru dan membuat nafas lebih panjang. Sangat sesuai untuk mereka yang menekuni olah nafas seperti Yoga, Tafakur, Atlit, Seni Bela Diri,pengamal Tenaga Dalam,Reiki dsb.
•Fikiran jadi jernih, pintar, cerdas dan lebih pandai. Sangat sesuai untuk pelajar rendah, menengah, pondok dan IPT.
•Penyembuhan berbagai penyakit seperti TB, Lelah, Resdung, Sesak Nafas, Mengah, Penyakit Paru-paru, Migren, Stress, Selsema, Buasir, Alergik, Gangguan Saluran Pencernaan, Gangguan Perut dsb.
Di sini kami menawarkan pengajian jarak jauh dengan biaya terjangkau supaya setiap lapisan masyarakat mendapat manfaat dan boleh melakukan sendiri di rumah tanpa perlu berjumpa thobib /pakar penggurah.InshaAllah kami akan mengajar dan mengupas satu- persatu kaedah dan caranya yang unik.

Mahar : RM150.00/ (Tahap pengamal)
               RM250.00/ Tahap Guru)

                       ( diberi HAK dan KEIZINAN untuk mengajar orang lain)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan