Ahad, 19 Oktober 2014

CINCIN SUPREME LEKLAI NURCAHYA



ALHAMDULILLAH,  mengambil berkah pada penghulu segala hari , Jumaat,3 Oktober 2014 bersamaan 9 Zulhijjah 1435 Hijriah berkesempatan  memperkenalkan batuan yang sangat rare  yang bernama LEKLAI,makhluk Allah yang sangat popular di negara jiran kita,Siam:)  Disana,ia sering disebut permata . Di barat ia dikenali AURA/POWER STONE dan ya,Leklai antara barang mistik yang amat RARE serta menjadi rebutan artis dan pengamal perubatan.
INSHAALLAH,Siap diisi dan berkekuatan alami untuk meningkatkan kekuatan dan ketahanan badan,menguatkan saraf dan organ dalaman,janin dan rahim,meningkatkan vibrasi Aura anda secara automatik,penyembuhan gangguan saka dan proteksi mutlak dari histeria, penyerap dan penenang jiwa  bagi yang kerap stress/tekanan akibat pelbagai faktor,kerja,rumahtangga,persekitaran.Penawar racun  gigitan haiwan yang berbisa.Kebiasaan yang berlaku,jika ada energy negative  (sihir contohnya) pada tubuh badan anda,ia akan terasa berdenyut-denyut di hujung jari hingga ke tulang belakang.Tangan juga akan menjadi sejuk dan menggeletar tanpa sebab.Jika ada pengamal aliran hitam atau orang yang mempunyai khodam,mereka akan merasa gelisah dan akan beredar jika duduk bersebelahan dengan anda.Vibrasi Aura Leklai ini mampu mempengaruhi dalam jarak 10 meter persegi. Sebab itu ramai yang meletakkan di dalam bilik tidur, beg tangan, poket, dalam laci pejabat, ataupun di dalam dashboard kereta.Cuma yang ini dah siap dalam bentuk cincin yang sudah diikat,pakai jelah ye tak?:)
 Di samping itu, getaran zarah-zarah yang membina batu leleh ini pula bisa menghasilkan gelombang yang cukup baik dan serasi dengan tubuh badan manusia. Dari fakta sains, seperti yang kita sedia maklum, batu mempunyai atom atau zarah paling kecil yang sentiasa bergetar. Getaran ini menunjukkan bahawa semua makhluk Allah di bumi ini sentiasa bertasbih atau berzikir memuji kebesaran tuhan. Getaran yang dihasilkan oleh zarah-zarah seni ini, sentiasa menghasilkan gelombang elektronik. Gelombang elektronik (aura) ini boleh meneutralkan golombang negatif pada tubuh badan manusia.
Difahamkan,para Pendekar   zaman dahulu mengguna ketulan kecil besi Leklai ini ke tubuh badan mereka untuk tujuan tertentu alam peperangan khususnya untuk menjadi kebal (kebal Darurat).
Pengisian ADDS ON / tambahan dengan Doa Nurun Nubuwwah,Salawat Nurizzat dan ******, energy piramid serta  Serapan Akses Energi Super Leklai dari gua-gua di provinsi Karnjanaburi dan Kamphangphet,Thailand.BIIZNILLAH!


SIZE : 21 -1 unit,22- 2 unit,23- 1 unit

STOK ADALAH TERHAD!

Mahar :RM450.00

Tiada ulasan:

Catat Ulasan