Isnin, 18 Februari 2013

PENGISIAN ILMU KHATAM SULAIMAN NURCAHYA


Keilmuan  ini tergolong dalam golongan ilmu sulit,langka,rahsia  dan sakti.  Orang-orang tua selalu berpesan dan menyuruh supaya mencari dan mendapatkan ilmu ini. kenapa? sudah tentu ada rahsia yang sangat besar terkandung dlm “PENGUCAP” ini. PENGUCAP ini tidak boleh diamalkan sebarangan...Banyak sekali khasiat dan kegunaannya. Semua kelebihan ini adalah bersandarkan pada keizinan dan kekuasaan Allah SWT dengan melalui kemulian dan keramat ilmu ini. Pengamalan Ilmu ini secara istiqamah akan dapat dimanfaatkan tanpa perlu kepada bantuan sebarang azimat, jin atau pun khadam khusus.  Tahap pengamalan ilmu ini secara umumnya terbahagi kepada 3 peringkat.

Pada peringkat pertama: Seorang pengamal akan mula merasai ketenangan dan kepekaan batin, ketajaman minda, memiliki pagar ghaib serta mampu mengesan pelbagai energi lembut yang ada disekitarnya.

Pada peringkat  kedua: Seorang pengamal yang sudah sebati dengan amalannya akan dapat dengan mudah menggunakan kekuatan batinnya,mematahkan serangan sihir dan gangguan jin, memasung lidah musuhnya, pengasih, penggerun, kata-katanya dipatuhi orang, menyerap energi, metafisik, menghilangkan penghalang yang menyebabkan terjadinya kesempitan rezeki dan kesulitan jodoh, mengesan penyakit dan merawatnya, mendamaikan rumah tangga, memagari rumah dll.

Pada tahap Tertinggi: Seorang pengamal akan dapat mengghaibkan diri dari pandangan seterunya, mengalih hujan, menyeru orang lain dari kejauhan, berkomunikasi dengan jin ataupun khadam serta kemampuan lain yang akan diperolehi secara khusus. Namun tidak semua orang akan berjaya mencapai tingkat ketiga ini dengan sempurna, kerana ia memerlukan kebersihan hati dan potensi batin yang dimiliki.Tahukah anda, ayat al-Quran yang ada menyebut nama Nabi Sulaiman AS adalah  sebanyak 17 kali!

Antara doa Nabi Sulaiman dalam Al Quran :
“Wahai Tuhanku! Ampunkanlah kesilapanku dan kurniakanlah kepadaku sebuah kerajaan (yang tidak ada taranya dan) yang tidak akan ada pada sesiapapun kemudian daripadaku; sesungguhnya Engkaulah yang sentiasa Melimpah kurniaNya. “

Proses Pembangkitan PENGISIAN ILMU KHATAM SULAIMAN NURCAHYA:

• Pembangkitan dapat diproses secara langsung maupun jarak jauh serta dapat dibuktikan dengan hasil yang sama.
• Pembangkitan tidak mengunakan azimat tertentu/puasa atau ritual berat lainnya..
• Tidak akan mengganggu proses akhir kehidupan (ajal) karena pembangkitan tidak menggunaka jin, cara, dan doa yang bertentangan dengan syariat.
• Tanpa perlu kepekaaan ataupun rasa. Siapapun dapat mempelajarinya dengan syarat MUSLIM .
• Setelah terbangkit, tidak dapat dihilangkan oleh orang lain. Tidak memiliki pantangan khusus dan kekal seumur hidup (selagi Istiqomah ).
• Sangat sesuai untuk paranormal, guru silat, polis, tentera, pengusaha, bisnesman, eksekutif, pemimpin, dan selebriti untuk segala hajat.

MANFAAT keilmuan ini:
Pada peringkat pertama: Seorang pengamal akan mula merasai ketenangan dan kepekaan batin, ketajaman minda,menunai segala hajat, memiliki pagar ghaib (rumah/diri/kebun/kenderaan),kekuatan ghaibiah,rawatan kerasukan jin,santau serta ilmu hitam/sihir serta mampu mengesan pelbagai energi lembut yang ada disekitarnya.
Pada peringkat  kedua: Seorang pengamal yang sudah sebati dengan amalannya akan dapat dengan mudah menggunakan kekuatan batinnya,mematahkan serangan sihir dan gangguan jin, memasung lidah musuhnya, pengasih, penggerun, kata-katanya dipatuhi orang, menyerap energi, metafisis, menghilangkan penghalang yang menyebabkan terjadinya kesempitan rezeki dan kesulitan jodoh, mengesan penyakit dan merawatnya, mendamaikan rumah tangga, memagari rumah dll.
Pada tahap Tertinggi: Seorang pengamal akan dapat meghaibkan diri dari pandangan seterunya, mengalih hujan, menyeru orang lain dari kejauhan, berkomunikasi dengan jin ataupun khadam serta kemampuan lain yang akan diperolehi secara khusus. Namun tidak semua orang akan berjaya mencapai tingkat ketiga ini dengan sempurna, kerana ia memerlukan kebersihan hati dan potensi batin yang dimiliki.

MAHAR : RM100.00 Tahap Pengamal
                 RM190.00 Tahap Guru


7 ulasan:

  1. Salam.. bagaimana cara sy ingin pelajari nya?

    BalasPadam
  2. Hubungi saya terus melalui talian 019-8297991;Dr.Mir Noor Azam

    BalasPadam
  3. Ingin mencuba. ...Bagaimana caranya tuan

    BalasPadam
  4. Masih ade peluang lg tak untuk saya mempelejari nye ustaz ?

    BalasPadam
  5. As salam sy berminat, bagaimana dan di mana sy blh berlajar,

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum sya berminat, bagaimana dan di mana sy blh berlajar.

    BalasPadam