Rabu, 10 Ogos 2011


BERITA BAIK UNTUK PEMINAT TENAGA DALAM‼!
PROGRAM TERMUDAH,PANTAS,EFEKTIF untuk membangkitkan TENAGA DALAM tanpa perlu berlatih dan mengambil masa yang lama (tradisi Tenaga Dalam mengambil masa minima 3 tahun) untuk membangkitkan tenaga dalam murni.Kalau ada yang cepat,mengapa masih memilih jalan yang lambat???
Program ini direka khusus sesuai dengan zaman sekarang di mana pada zaman ini kita tidak mencukupi masa untuk berlatih pernafasan,jurus dan lain-lain kaedah pembangkitan.

SELAMAT,MUDAH,PALING BERKESAN…PRODUK ‘TOP’ DAN ‘TERLARIS’ MASA KINI ‼!
KAPSUL AURA BIOHIKMAH…Hasilnya BOLEH DIUJI,sebelum dan selepas pengambilannya dengan FOTO AURA.Kekuatan Aura INNER POWER‼!

JAMINAN 100% WANG DIKEMBALIKAN JIKA TIDAK BERHASIL‼‼
APA BAHAN DASAR DARI ‘KAPSUL AURA BIOENERGI’ ?
Kapsul aura bioenergi berbahan alami serta mengandung tenaga bioenergi & biomagnetik BERFUNGSI menghindar aura negatif dalam tubuh manusia.
SIAPAKAH YANG DISARANKAN & DIPERBOLEHKAN UNTUK MENGGUNAKAN ‘KAPSUL AURA BIOHIKMAH NURCAHYA ’INI ?
Sangat disarankan bagi siapapun yang ingin mengaktifkan tenaga dalam murni tanpa perlu melakukan ritual yang berat.
MENGAPA SANGAT DISARANKAN UNTUK MENGGUNAKAN ‘KAPSUL AURA BIOENERGI NURCAHYA’ ?
Setiap manusia pasti memiliki Tenaga Dalam, namun kebiasaannya tenaga dalam itu belum terbangkit.Apabila tenaga dalam sudah terbankit,maka akan beruntunglah seseorang itu kerana memiliki aura positif yg lebih dominan aktif,itu artinya orang tsb memiliki kualiti hidup yang baik dengan kata lain memiliki keberuntungan dalam pelbagai aspek,kewangan,kerezekian,kesihatan, dll.
APAKAH FAEDAH DARI ‘KAPSUL AURA BIOHIKMAH NURCAHYA’ INI ?
Sesuai dari fungsi dasarnya IAITU membangkitkan TENAGA DALAM MURNI dengan cara TERPANTAS,TERMUDAH dan EFEKTIF,ia juga berfungsi membuang aura negatif dari tubuh manusia,dengan tujuan agar aura postif lebih aktif & dominan. Manfaat positif atau faedah setelah memiliki aura positif yang aktif & dominan adalah,memperkecil tingkat halangan,hambatan & kegagalan dalam hidup,menimbulkan kesan keberuntungan dalam berbagai aspek seperti kewangan,kerezekian,karier & hal hal lain yang secara automatik akan terlihat dengan nyata.Seseorang yang memiliki aura positif dengan kadar yang cukup dominan akan lebih mudah meraih harapan & keinginan dengan cepat dengan kata lain halangan & hambatan yang sering kali menjadi penunda keberhasilan diperkecil kemungkinannya.
BERAPA LAMA SESEORANG DAPAT MERASAKAN MANFAAT ATAU FAEDAH SEPERTI DIATAS SETELAH MENGGUNAKAN “KAPSUL AURA BIOHIKMAH NURCAHYA’ ?
Setelah selesai menggunakan kapsul aura biohikmah Nurcahya,manfaatnya dapat terlihat dalam 7- 21 hari,setelah selesai masa penggunaannya.Dengan kapsul aura biohikmah memberikan pemanfaatan secara MAKSIMUM dalam jangka masa yang SINGKAT.Walaupun begitu,sama ada anda PEKA atau TIDAK,energy murni KAPSUL ini PASTI membangkitkan TENAGA DALAM sesiapa saja yang menggunakannya.Bagi yang peka ,proses semasa pengisian biasanya disusuli dengan telapak tangan terasa bergetar,semut-semut,kebas,mata sedikit berpinar,atau melihat sesuatu yang berbeda situasinya bagi setiap orang.
‘KAPSUL AURA BIOHIKMAH NURCAHYA” telah melalui proses & test sehingga dapat kami pastikan efek negatif dari media ini 0%. Proses pembuatan & system kerja serta pemanfaatan dari ‘KAPSUL AURA BIOHIKMAH’ Menggunakan cara-cara yang benar,sehingga tidak bertentangan dengan syareat agama apapun & tidak mengganggu proses akhir kehidupan Media ini murni menggunakan tenaga bioenergi & biomagnetik yang sangat ilmiah & masuk AKAL SERTA TIDAK MEMILIKI KESAN SAMPINGAN / KONTRADIKSI!

MAHAR PENYEDIAAN ;
RM200 TAHAP PERTAMA :3 biji Kapsul
RM490 TAHAP KEDUA : 5 biji kapsul
RM790 TAHAP KETIGA :7 biji Kapsul (bonus Minyak Asmaq Kubro manfaat MULTI FUNGSI )

(Kesannya kekal dan berlaku seumur hidup)Buktikan keampuhannya,dibuat berdasarkan nama pemesan sahaja!!

HANYA DALAM MASA 7 HARI-Anda akan memiliki keampuhannya….

UNTUK PENGETAHUAN ANDA-APA ITU AURA?
AURA boleh didefinisikan sebagai medan tenaga elektromagnagnetik yang mengeliingi setiap benda.Apa sahaja benda yang mempunyai struktur atom akan mempunyai AURA.Atom setiap benda ini terbentuk dari electron-elektron dan proton-proton yang sentiasa bergerak.Sifat AURA ialah tembus pandang pada semua benda.
AURA yang kuat,segar dan hidup akan menyebabkan seseorang itu memiliki daya tahan,daya juang,daya pemikiran,daya tahan penyakit dan tarikan yang kuat.Secara tidak langsung akan melibatkan kehidupan seharian yang lebih harmoni,ceria dan bermakna sama ada bagi diri sendiri mahupun mereka yang berkait rapat dengan segala urusan anda….




1 ulasan:

  1. Bagaimana saya hendak memilikinya ... sekian lama saya mencari.
    tolong bagi makluman terperinci untuk saya milikinya .. adakah kapsual itu untuk dimakan ?

    BalasPadam