Khamis, 15 Mei 2014

MODEL MINI DUPLICATE BIO ENERGI KAABAH PLUS TASBIH NURCAHYA

KEISTIMEWAAN :


1.Hitam dan emas adalah warna utamanya, keamatan dan faedah-faedah yang diperolehi daripada Model KAABAH secara umumnya adalah untuk RECHARGE produk Hikmah untuk melipatgandakan khasiatnya (tasbih,cincin,rantai,keris,barang hikmah lainnya-boleh diuji dengan FOTO KAMERA AURA selepas 24 jam direcharge ! )

2. Membantu meningkatkan tenaga kosmik positif dan mengembangkan AURA perlindungan energy ghaib di rumah.

3. Bentuk dan saiz dibuat dengan penuh kehalusan dan baldu hitam yang berkualiti tinggi, yang menyepadukan tenaga kosmik secara berkesan serta menghasilkan tenaga kosmik yang tidak terbatas.

4. Membantu menyeimbangkan medan magnet di sekeliling dan menolak aura negatif yang berada di dalam rumah/bilik seseorang (semua aura negatif akan sirna )


5. Menangkis segala serangan ilmu hitam/sihir/telur/santet yang dihantar ke rumah (berfungsi menggagalkan niat jahat seseorang )

6. Diletak di dalam bilik khas; sangat sesuai bagi para penghusada,paranormal untuk melakukan ritual zikrullah,inshaAllah memudahkan pencerahan bathin secara ghaib untuk kecerdasan fikiran dan daya kreativiti,memudahkan meraga sukma,terawangan dan ritual berat lainnya.

7. Berguna untuk membentengi badan,perisai diri,pemagaran tempat tinggal,kedai,toko dan usaha bisnes.

8. Meluluhkan niat jahat seseorang yang datang ke rumah,yang membawa khodam/jin jahat dan sejenisnya,inshaAllah akan kaku di luar pintu rumah sahaja.Biiznillah!

9. Mampu meningkatkan kecerdasan emosi dan spiritual sehingga dapat hidup bahagia sejahtera serta mampu memcipta  kebersamaan dan keharmonisan dalam rumahtangga.

10. Mampu memajukan usaha/bisnes agar berkembang dengan cepat dan menguntungkan serta mampu mengatasi kesulitan-kesulitan dengan mudah dalam pencapaian pekerjaan,karier yang diharapkan untuk kesuksesan hidup.

11. Energi murninya sentiasa berkitar disekeliling rumah,bermanfaat setelah dibioenergikan meliputi 360 generator alam,27 level energy,12 jalur energy yang bersifat ilmiah dan alamiah.



BONUS : TASBIH NURUL HIKMAH NURCAHYA

-Tasbih isian khusus ini telah diritual secara khusus dengan doa dan zikir,unik dan bermanfaat untuk menambah wibawa,kharisma,pengasihan,pendinding mutlak dari segala serangan gelombang energi negatif seperti sihir,santau dan sejenisnya.Bila digunakan untuk berzikir,akan melipatgandakan kekuatan energinya.BIIZNILLAH!!

Peletakan” Model mini Duplicate Bioenergi Kaabah” :
Harus diletak di dalam bilik,ruang tamu,tempat yang agak tinggi dan jauh dari peralatan elektrik seperti televisyen,computer,peralatan elektronik lainnya.
BIIZNILLAH!STOK TERHAD!



MAHAR : RM250.00
Stok Terhad!!

Call/sms/WhatsApp/WeChat : 019-8297991 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan