Ahad, 8 Februari 2009

PENGAJIAN ILMU HIKMAH,TENAGA DALAM DAN RAWATAN METAFIZIK NURCAHYA

PUSAT RAWATAN ALTERNATIF NURCAHYA 
(Pengajian Ilmu Hikmah,Tenaga Dalam dan Rawatan Metafizik)

Alhamdulillah,segala puji ke hadrat Allah SWT,Selawat dan salam semoga sentiasa melimpah kepada junjungan kita: Nabi Muhammad SAW.Kini anda berpeluang untuk meningkatkan kualiti keselamatan ,kesihatan dan keamanan diri melalui pelbagai cara dan kaedah yang ditawarkan pada masa ini.Cuma pada zaman ini kemampuan tersebut sukar dilaksanan memandangkan kekangan masa dan sebagainya.PUSAT RAWATAN ALTERNATIF NURCAHYA (yang diasaskan oleh Guru Agung Pendiri Nurcahya,DR. Mir Noor Azam M.Ph,P.hD, pada awal tahun 2006),menawarkan pelbagai program SPEKTAKULER,Program Pembangkitan Daya Sejati Tenaga Dalam insani, secara hadir diri atau jarak jauh (PJJ), sebagai solusi segala problem yang dihadapi setiap insan.Selama ini potensi tersebut belum teroptimalkan pemberdayaannya,dimana selama ini keilmuan ini sangat ‘RAHSIA’ kerana sifat keilmuan ini sangat dirahsiakan.
Tak dapat dibayangkan,hanya dalam waktu setengah jam,siapapun kita tanpa mengira bangsa dan agama,peka atau tidak peka,akan mendapat kualiti keselamatan tingkat tinggi yang mampu dirasakan dan dibuktikan dimana pun kita berada, di samping memiliki kualiti kesihatan,tenaga dalam yang telah diaktifkan bersifat kekal,tidak memilliki pantangan apapun,serta tidak dapat hilang/dihilangkan oleh makhluk apapun.
Ingin kami tekan disini tanpa perlu azimat,air keramat,khodam,jin tanpa perlu pendamping anda masih berpeluang mempunyai keilmuan yang anda ingini tanpa perlu memperjudikan kepada syaitan atau makhluk halus.
Berikut ialah beberapa program keilmuan yang kami tawarkan.

DASAR DAYA SEJATI INSANI
PROGRAM DAYA SEJATI INSANI BIOENERGI NURCAHYA Kaedah terpantas mengaktifkan tenaga dalam, tenaga ghaib, tenaga batin, mengaktifkan minda separa sedar. Daya Sejati Insani merupakan dasar dari berbagai Ilmu Tenaga Dalam dan Tenaga Batin Tingkat Tinggi. Latihan Pengolahan dan Pembangkitan Daya Sejati Insani dirancang khusus dan sangat mudah dipelajari oleh sesiapa pun sama ada orang dewasa, kanak-kanak, wanita, malah bagi mereka yang cacat anggota sekalipun masih boleh memiliki keilmuan ini. Secara tak langsung keilmuan ini dapat menambah rasa keimanan kita kepada Allah S.W.T, nilai ibadat kita dapat dipertingkatkan dari semasa ke semasa seterusnya dapat meningkat kepercayaan pada diri sendiri. Ilmu Daya Sejati Insani ini adalah untuk semua hajat kehidupan yang dilakukan tanpa ritual puasa, latihan jurus berjam-jam, zikir, meditasi dan bermacam-macam lagi, setelah 1/2 jam waktu pengisian yang hanya mengambil masa 1/2 jam sehari selama 21 hari,anda sudah boleh menguji keberadaan ilmu ini dan seterusnya dapat digunakan untuk menyelesaikan masalah diri sendiri dan orang lain secara spiritual. Adapun keberadaan ilmu ini adalah kekal selama-lamanya dan dapat pula turun kepda orang lain tanpa mengurangkan ilmu yang ada malah keilmuan anda bertambah dan terus bertambah. Ilmu untuk menjurus musuh dengan hanya tiupan mulut, hirupan nafas, kerdipan mata, gerakan kepala dan apa jua gerakan tubuh, musuh akan terasa seperti kapas tanpa tenaga, jin/makhluk halus akan lari di saat melihat kita dan penyakit medis dan non medis mula mengurang apabila terkena sentuhan jari kita. Sekali lagi kami tekankan di sini, tanpa perlu Azimat, Air Keramat, Tasbih Keramat, Minyak Keramat, Khodam, Jin, tanpa perlu pendamping dan bermacam-macam lagi anda masih berpeluang mempunyai keilmuan yang anda ingini tanpa perlu memperjudikan hidup anda pada syaitan atau Makhluk halus. BANGKITKANLAH TENAGA DALAM… KETAHUI RAHSIA kehebatan TENAGA DALAMAN DIRI ANDA DENGAN MEMPELAJARI SENAMAN PERNAFASAN BIOMAGNETIK. SISTEM TERCEPAT DAN TERMURAH. MUDAH UNTUK Dikuasai. TIDAK PERLU KURSUS BERJAM-JAM. HANYA MENGAMBIL MASA 15 MINIT SAHAJA.. UNTUK JARAK JAUH DAN DEKAT. ANDA BOLEH MERASAI SENDIRI GETARAN DAN GERAKAN TENAGA INI SEBAIK SAHAJA JALUR JALUR CAKRA DIRI ANDA MELALUI PROSES PENYELARASAN DAN PENGIJAZAHAN. UNTUK MENGATASI MASAALAH. PENYEMBUHAN PELBAGAI PENYAKIT/ PELARISAN/ PENGASIHAN/KEWIBAWAAN/ KEREZEKIAN/ AWET MUDA. ANTI-SIHIR/ PENDINDING/ BELADIRI/ PANCAINDERA KE-6/ TERAWANGAN/MERAGA SUKMA/ DLL. TIADA KAITAN DENGAN JIN. SYAITAN. KHODAM ATAUPUN AMALAN SYIRIK. TIADA AMALAN BERAT ATAU PANTANG LARANG. UNTUK SEMUA BANGSA DAN JANTINA. KEKAL SAMPAI BILA-BILA. Pengisian untuk tahap ini boleh dilakukan secara datang terus ataupun jarak jauh. Tahap Dasar diijazahkan bagi membangkitkan Daya Sejati di dalam diri setiap penuntut. Selepas pengisian dan amalan yang amat-amat mudah, INSHAALLAH anda mampu: 
1. berikhtiar menyembuhkan pelbagai jenis penyakit medik dan non-medik hanya dengan niat kerana Allah Taala. 
2. menghancurkan ilmu sihir / hitam. 
3. Selepas amalan, penuntut lebih tenang, berkewibawaan tinggi, berkeyakinan tinggi, punca rezeki sentiasa terbuka, daya pengasihan yang luar biasa, dan banyak lagi. 
4. melakukan gerak silat yang selama ini belum pernah dipelajari. Bertindak secara automatis ketika dalam keadaan terdesak.
5. Membuat dan mengisi energi pada barang atau benda untuk pelbagai hajat. Hendaklah selalu meningkatkan kekuatan/power melalui amalan yang diberikan.
6.melakukan pukulan jarak jauh (masa darurat) 
7. Tahap kekuatan boleh dipertingkatkan hanya dengan melakukan amalan yang amat-amat ringan. 8. Dengan izin Allah, penuntut tahap dasar mampu terawangan dan meraga sukma dengan kaedah tertentu semasa dan selepas amalan dilakukan. 
9. Tahap Dasar sekaligus menenangkan jiwa dan mampu menyelesaikan masalah kehidupan harian dalam pelbagai aspek. InsyaAllah. 
10. Penuntut akan dibekalkan senaskah modul DSI.Ya, kami akan menyediakan panduan khusus DSI dan bimbingan seumur hidup! 
 Proses Pembangkitan PENGISIAN DAYA SEJATI INSANI BIOENERGI NURCAHYA: 
• Pembangkitan dapat diproses secara langsung maupun jarak jauh serta dapat dibuktikan dengan hasil yang sama. 
• Pembangkitan tidak mengunakan azimat tertentu. 
• Tidak akan mengganggu proses akhir kehidupan (ajal) karena pembangkitan tidak menggunaka jin, cara, dan doa yang bertentangan dengan syariat. • Tanpa perlu kepekaaan ataupun rasa. Siapapun dapat mempelajarinya . 
• Setelah terbangkit, tidak dapat dihilangkan oleh orang lain. Tidak memiliki pantangan khusus dan kekal seumur hidup (selagi Istiqomah ). 
• InshaAllah,tanpa perlu puasa,zikir beribu kali,atau ritual berat lainnya yang tidak sesuai dengan zaman moden ini.Efektif‼ 
• Sangat sesuai untuk paranormal, guru silat, polis, tentera, pengusaha, bisnesman, eksekutif, pemimpin, dan selebritis,lelaki,wanita,anak muda dll tanpa kecuali! 
• Dapat meningkatkan rasa percaya diri, kesabaran, dan kedekatan dengan Tuhan serta memberikan ketenangan dalam hidup. 
• Secara alamiah dan ilahiah dapat melakukan penyeimbangan potensi kerezekian, keselamatan, karier, jodoh, dan berbagai problem hajat kehidupan lainnya.
• Dan masih banyak kegunaan lain yang tidak dapat disebutkan semuanya disini. BIIZNILLAH!

 Mahar : RM165.00


DEWAN GURU PENDIRINURCAHYA











Berkemampuan seperti di atas dan ditambah dengan keilmuan membuat bedak,minyak pengasih,pengisian energy pada benda dan mengisi ilmu pada orang lain,penyembuhan jarak jauh melalui telefon/Hp,bunga,garam,transfer penyakit ke telur,GEMBLENGAN SUKMA JIWA SEJATI-Daya Sejati Insani Tahap Tinggi,SISTEM TENAGA DALAM 2 MINGGU,buat minyak keramat dan lain-lain keilmuan yang anda rasakan nanti,4 diklat paranormal (50 jenis keilmuan kanuragan,pengasih,rezeki dan rahsia demo tenaga dalam-berjalan atas api,pecahkan botol dengan telapak tangan,makan pisau belit,kebal dari segala besi,berdiri atas paku /kaca dan lain-lain lagi)
Mahar : RM550

  GRANDMASTER TENAGA DALAM PENDIRINURCAHYA


Semua kemampuan di atas dan ditambah pula dengan pengisian serta perlatihan intensif keilmuan-keilmuan ; SHAKTIVAT KHUSUS PENYEMBUHAN SUPER Tahap Istimewa-ilmu tanpa latihan-terima bersih,8 tambahan diklat paranormal,Rahsia TERAPI AURA DAN WARNA,MEDITASI DAN PERNAFASAN,MINDA BAWAH SEDAR,Akses Kontak & transfer MASTER SUFI REIKI MAQAM 8,PENGKHUSUSAN PELBAGAI MOMENT MULTI FUNGSI untuk akses kontak pelbagai energy keilmuan:-Energi Shaktipai Kundalini,Energi zat bintang,Energi Ayat Tujuh,Energi Ampal Kekebalan,Energi Terawangan,Energi Meraga Sukma,Energi Pendamping Ghaib,Energi Reiki As Salam,Energi Reiki Cinta Kasih,Energi Reiki Asmaul Husna,dll;mampu mengijazah peringkat guru dan dasar serta langsung menjadi penyembuh professional dan membuka pusat rawatan sendiri walau anda tidak berbakat sekalipun inshaAllah.Sijil disertakan.
Mahar :RM2800




PROGRAM SUPER GRANDMASTER (OCCULTIST ) BIOENERGI NURCAHYA


INDUKNYA SEGALA ILMU METAFIZIK, MUDAH DAN EFEKTIF!! 


Adakah  anda mencari ilmu METAFIZIK yang benar-benar AMPUH? Ya, PENCARIAN ANDA BERAKHIR DI SINI !!

Jika anda berminat menguasai Ilmu Tenaga Dalam,Reiki,Aura,Kuasa minda,Shaktipat,Prana dan sebagainya,atau inginkah anda membuka pusat rawatan sendiri dalam tempoh yang singkat?Kami pasti ramai yang telah membelanjakan wang yang sebegitu banyak untuk mencari ilmu sebegini tetapi hasilnya menghampakan,apa yang diperoleh tidak setimpal dengan wang yang dilaburkan. 


MAKA KAMI RASA TERPANGGIL DAN BERTANGGUNGJAWAB UNTUK MENYAMPAIKAN ILMU YANG BENAR-BENAR AMPUH DAN BERHASIL untuk sesiapa sahaja yang berminat serius DAN KAMI JAMIN ANDA PASTI BERPUAS HATI DENGAN HASILNYA.



  INSYAALLAH Benar,tanpa perlu olahan nafas,tanpa puasa,tanpa konsentrasi,tanpa meditasi,tanpa perlu bertapa,berzikir ribuan kali,tanpa pembayangan dan sebagainya.





Alhamdulillah, Segala puji bagi Allah Subhanahu Wa Ta’aala yang tiada tuhan yang patut disembah oleh semua makhluk melainkan hanyalah Dia Yang Maha Esa dan Maha Kuasa atas segala sesuatu dengan segala limpahan karunia dan ma’unah – Nya, kemudian menjadikan manusia – manusia pilihan sebagai penunjuk jalan menuju kepada kebenaran.Selawat dan salam kami panjatkan kepada Rasulullaah Muhammad Shallallaahu ‘Alaihi Wasallam yang telah mengajak kita semua kepada kebenaran dan menyuruh kita menghindarkan hawa nafsu dan perkara – perkara yang dapat menjerumuskan kepada kesesatan.


Dengan atas izin dan berkah Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Kuasa, kami berniat mewariskan keilmuan SGM (O) BIOENERGI NURCAHYA.


 Inilah PROGRAM TERULUNG yang tercepat,termudah,dan dijamin keberhasilannya.Anda MAMPU menguasai kesemua ilmu Metafizik yang pernah diiklankan di mana-mana media dan mengetahui rahsianya dengan mudah,cepat dan efektif!Alhamdulillah,kami telah menghasilkan dan membimbing ramai perawat alternatif dan Metafizik di seluruh Malaysia,Brunei dan Singapura.


Kesemua keilmuan-keilmuan di atas (Dasar,Dewan Guru,Grandmaster) & ditambah pula dengan pengisian serta perlatihan intensif keilmuan-keilmuan:- GABUNGAN JURUS SUPER SHAKTIVAT BIO-ENERGI ADJUSTMENT- Penyelarasan Bio-Energi Kosmik Multi-Fungsi Tahap Tinggi pada benda atau pengisian keilmuan pada diri sendiri atau orang; Master Spiritual Bio-Energi JAGAD GURU PENGUASA ILMU; Akses Kontak Kekuatan ENERGI KAA’BAH, ENERGI AL-QURAN, ENERGI ASMAUL-HUSNA & Rahsia Menghimpun Kekuatan Peribadi dengan Tanpa Teknik Pernafasan atau Meditasi; Akses Kontak & Transfer ENERGI HIPER-METAFIZIK Multi-Fungsi (Penyelarasan, Penyembuhan, Karisma, Pengasihan, Pelarisan, dll, untuk Pagaran Diri Mantra Mimpi, Pagaran Ghaib, Melihat Aura, Terawangan Menyingkap Alam Ghaib, Amalan Kekebalan, Menghalau Mendung Atau Hujan, Pengisian Dan Transfer Benda Dengan Karomah Khodam Keilmuan, Mendatangkan Penghuni Ghaib Ke Alam Nyata, Menarik Khodam Ke dalam Wadah, Ilmu Pemikat/Pelet, Ilmu Kewibawaan, Hipnotis, Menarik Wang (Mencepatkan rezeki), Mendeteksi Penyakit Pasien, Penyembuhan Penyakit, Menarik Barang Pusaka, Pukulan Tapak Langit, Pukulan Jarak Jauh, Pengawal Seribu Malaikat, Kontak Karomah Para Wali, Meraga Sukma, Medar Sukma, Ilmu Halimunan, Meminjam Kesaktian, Pengabaran Masa Depan, Puter Giling, Haebah Musa, dll; MASTER SHAKTIVAT KHUSUS PENYEMBUHAN SUPER; - Keilmuan Media Pengubatan Transfer Penyakit Ke Haiwan - Memisahkan Pasangan Gelap, Putar Giling, Karier & Bisnes, Gemblengan Keilmuan Multi-fungsi, Pengisian Barang Bertuah, Kontak Karomah Para Wali, Amalan Untuk Mencapai Tingkat Ma’rifatullah, dll; Asas PROGRAMMING untuk penciptaan Teknik, Ilmu, Produk & Jurus; Rahsia Kontak Penyelarasan & Penguasaan Keilmuan Lain Dengan TANPA BELAJAR; RAHSIA PELBAGAI PRODUK KEILMUAN:- Transfer Energi Kekuatan & Kekebalan, Pemagaran Ghaib, Rahsia Minyak Pengasihan Umum & Khusus, Meningkatkan Kekuatan Syahwat, Meneutralisasi Kekuatan sihir, Meningkatkan I.Q, Terapi Penyembuhan Permasalahan Jiwa, Pelaris Dagangan, Rahsia Wang Asma’, Solusi Kerezekian & Masaalah Hutang, Puter Giling ;Modul Khusus : - MAGNETISME DAN PENYEMBUHAN (Pengertian magnetis ,hubungan magnetis dengan olah nafas, prana dan tenaga dalam ,magnetis dan penyembuhan ,syarat-syarat jurusembuh magnetis, rahsia menghimpun tenaga magnetis,pusat-pusat energi magnetis di tubuh, menyalur tenaga magnetis kepada air, bunga dan benda lain untuk berbagai tujuan) ; PENYEMBUHAN TENAGA DALAM (Syarat-syarat dan teknik penyembuhan tenaga dalam ,buruk baik penyembuhan tenaga dalam ,penyembuhan jarak jauh melalui telefon ,peranan tenaga dalam dengan lain-lain penyembuhan seperti urut, mandi bunga, refleksikologi  dll. PENYEMBUHAN METAFIZIK ( Jenis-jenis penyakit ,beza di antara penyakit medis dan non-medis, punca penyakit medis dan non-medis, teknik penyembuhan medis dan non-medis ,hubung kait penyembuhan dengan warna, air dan media lain) TENAGA DALAM DAN PENGASIHAN ( Selok-belok  Tenaga dalam dan kekuatan fikiran, rahsia dan cara-cara membangkitkan tenaga dalam,pengertian dan hakikat Ilmu pengasih/mahabah,cara-cara mendapatkan pengasihan, rahsia mengunakan ilmu pengasih,rahsia membuat minyak pengasih)  PANCA INDERA KEENAM ( Huraian tentang makluk halus huraian tentang Manusia,Jin dan Syaitan ,Pengertian Jin ,Hubungan Jin dan Manusia ,teknik berkomunikasi dengan makhluk halus, syarat-syarat berkomunikasi dengan makhluk halus,cara-cara mengundang makhuk halus ,BONUS; Daya Pendulum) ILMU KONTAK GHAIB ( Pengertian ilmu kontak ghaib ,Syarat-syarat mengamalkan stroom/kontak ghaib ,Memindahkan isi pusaka Menarik barang pusaka Berbagai-bagai manfaat lagi) ; HIMPUNAN KEILMUAN HAKIKAT NUSANTARA TUA TAHAP TINGGI:- Ilmu Perang Lam Jalallah ( ilmu berperang & menghadapi musuh yang ramai), dan berbagai-bagai lagi keilmuan BONUS; Pengisian Khusus Keilmuan Kontak Multi-fungsi Andalan Rahsia Para Guru (kekuatan khodam malaikat, pagaran ghaib zahir & batin, menghancurkan serangan ilmu hitam, kekuatan zahir & batin, keberanian serta kewibawaan tingkat tinggi, pelarisan, mengusir hujan, meluluhkan hati umum, menumbangkan atau menghancurkan lawan samaada manusia atau jin, segala percakapannya menjadi nyata, dll) kepada pelatih yang telah KHATAM!





BONUS :


KEILMUAN ISTIMEWA sebagai pegangan SGM (O) Bioenergi NURCAHYA;

ILMU HAKIKAT BESI KURSANI (khusus untuk kekebalan) : Sila bawa parang sendiri jika HADIR DIRI nanti! Ya,antara satu-satunya ilmu Acheh yang sangat dirahsiakan oleh Guru-guru Tua!


Secara ringkasnya,bagi yang mengambil Tahap SUPER GRANDMASTER (Occultist) BIOENERGI NURCAHYA ini ,inshaAllah MAMPU  :


    Memiliki kekuatan energi TINGKAT TINGGI berlipat kali ganda  daripada biasa.Sukar discan oleh mana-mana ahli metafizik lain kerana energinya tersangat halus dan terbenteng. Boleh ditransferkan dari jauh dengan pantas.

    Menguasai kesemua kehebatan dan  kemampuan ilmu metafizik yang pernah diiklankan di mana-mana media dan iklan.

     Menguasai keilmuan  MASTER SHAKTIVAT dan MASTER BIOENERGI (dan BERHAK pula mengijazahkan kepada siswa anda tanpa batas ! )

    Melakukan penyelarasan atau BIOENERGI ADJUSTMENT kepada apa sahaja benda hidup untuk apa jua hajat.

     Mampu membuka pusat rawatan sendiri dengan nama pilihan anda sendiri.

      Mampu mengakses dan menyerap apa jua jenis energi dan energi ilmu.

     Mampu mengasaskan ILMU SENDIRI. (Apa jua jenis ilmu yang anda inginkan).

     Mampu menghasilkan pelbagai jenis produk sendiri untuk pelbagai maksud dan hajat. Melakukan penyembuhan penyakit medis dan non-medis jarak jauh dan dekat dengan kaedah yang termudah dan terpantas.

      Mengetahui rahsia-rahsia perguruan , demo dan sebagainya.

     Mampu mengijazahkan keilmuan Tenaga Dalam Ilahi dari peringkat DASAR, MASTER dan GRANDMASTER dengan mahar yang telah ditetapkan (ya,maharnya 100% untuk anda).

     Ditauliahkan dan layak digelar SUPER GRANDMASTER (Occultist) NURCAHYA

     Dibekalkan SIJIL TAULIAH, kesemua Diklat,kitab dan Produk Hikmah Perguruan sebagai BONUS.





PROSES PEMBANGKITAN SGM (O) BIOENERGI NURCAHYA


    Insya Allah pembangkitan –/+ 2 sampai 3 jam tanpa harus puasa  atau ritual berat lainnya baik datang langsung ataupun jarak jauh. Pemahaman teori praktek +/1 hari.

    Dapat dipelajari secara langsung ataupun jarak jauh.

     Dapat dipelajari siapa saja yang berminat menjadi Guru Besar Tenaga Dalam dan Spiritual tanpa harus berguru dengan jin, bertapa, dll.

    Tidak mengganggu proses akhir kehidupan (ajal).

    Dilengkapi dengan diklat,kitab panduan praktek di bawah bimbingan seumur hidup dari Dr. Mir Noor Azam Abdul Malek M.Ph,P.hD.

    Membuka perguruan /Pusat Rawatan Metafizik dan paranormal yang lebih Islami, beriman, jujur, dan Profesional serta melahirkan murid-murid yang berkualiti dan berakhlak mulia.

    Dikhususkan bagi anda yang ingin berkhidmat  dalam dunia metafizik dan spiritual atau ingin merawat serta mengajarkan ilmu-ilmu tertentu kepada anggota keluarga dan masyarakat umumnya.

      Bimbingan dan konsultasi percuma bersifat kekeluargaan serta hubungan silaturahmi tetap dapat dilakukan walaupun sudah bertahun- tahun lamanya sehingga ke akhir hayat.

    Membina fizik, mental, dan spiritual masyarakat di kawasan anda menuju masyarakat yang sehat, berilmu, berakhlak, dan beragama serta mengenal hakikat ilmu  Tenaga dalam dan Metafizik.

    Memberikan ikhtiar solusi penyembuhan pelbagai masalah sosial  masyarakat di sekitar anda yang berhubungan dengan masalah kehidupan: penyembuhan penyakit, pelarisan, pengasihan, rawatan alternatif, dll sekaligus sebagai modal sampingan/tetap berpenghasilan halal. 


Mengapa SGM ini ditambah penggunaan (Occultist) dihujungnya?


Ya, ini kerana saya banyak  menekankan tambahan PELBAGAI KEILMUAN GHAIB yang banyak dalam modul yang diajar (anda lihat sendiri silibus di atas ) dan Alhamdulillah,saya  SSGM ( O ) yang diiktiraf oleh Perguruan sebagai SPIRITUAL SUPER GRANDMASTER (Occultist ) di Malaysia.


Uniknya dalam TAHAPAN ini,anda akan diSELARASKAN FREKUENSI Tenaga anda melalui Kaedah BIOENERGI ADJUSTMENT.


APA ITU BIOENERGI? - BIOENERGI INDUK ILMU METAFIZIK

Bioenergi adalah energi  hidup yang ada pada setiap makhluk ciptaan Allah. Bila seseorang mampu mengimbangkan ke 27 tingkat energy maka hidup semua terasa indah, aman, tenteram dan  sejahtera.Untuk menyatukan 27 level energy tersebut maka dilakukan penyesuaikan / penyelarasan Bioenergi (Bioenergy Adjustment) secara holistik yang terdiri daripada 360 Generator Alam dan secara ilmiah seseorang sudah mula dapat memanfaatkan Bioenergi untuk berbagai keperluan hidup. Proses penyelarasan akan membersihkan, menyeimbangkan, dan menyatukan energi yang ada pada setiap makhluk Allah sehingga bermanfaat menyembuhkan bukan hanya penyakit fizik, tetapi meliputi penyakit rohani, mental, emosi, sosial, ekonomi dan spiritual. Dengan kaedah Bioenergi,.ia bukan sekadar kebolehan mengakses atau menyerap apa sahaja energi dari alam tetapi ia membolehkan anda mengolah energi, menyelaraskan diri anda dan orang lain dengan energi alam mengikut hajat anda. Tiada manfaat mengakses energi sahaja seandainya tidak tahu akan hakikat ilmunya.

PENYELARASAN BIOENERGI – Apa dia penyelarasan BIOENERGI?

Sebagaimana sebuah radio, untuk mendapatkan siaran yang anda inginkan maka anda perlu menyelaraskan penerimaan frekuensi gelombangnya denganfrekuensi yang dikirim atau dihantar oleh stesen siaran.Maka di dalam tubuh manusia terdapat bioenergi yang perlu anda selaraskan frekuensinya dengan frekuensi bioenergi dari alam agar segala macam hajat anda mudah diperolehi. Sebagai contohnya, sekiranya anda inginkan kesembuhan, maka anda perlu menyelaraskan bioenergi anda dengan bioenergi penyembuhan dari alam.Proses ini juga dipanggil Bioenergy Adjustment. Kaedah ini membolehkan anda melakukan Bioenergy Adjustment kepada apa jua benda hidup untuk tujuan tertentu.Misalnya, anda mampu melakukan Bioenergy Adjustment kepada pesakit mental agar frekuensi otaknya kembali normal. Kaedah ini  telah dibuktikan keberkesanannya oleh seorang pengamal BIOENERGI ini, setelah beliau berjaya merawat adiknya yang mengalami gangguan mental hanya dalam tempoh beberapa minggu sahaja.

Secara sederhana, Bioenergi Adjustment dapat difahami sebagai suatu proses pembersihan diri dari berbagai energi negatif, baik melalui penyeimbangan atau pun penyesuaian energi yang dapat Anda lakukan, baik secara langsung maupun jarak jauh. Setiap orang pasti pernah menjalani penyesuaian dalam makna duniawinya, dalam berbagai bentuk dan cara. Misalnya pengalaman seseorang yang tidak bisa berenang, namun diminta langsung berenang di sungai atau laut. Ia tidak tahu apa yang akan terjadi pada dirinya, entah terapung atau justeru akan tenggelam. Namun, adjustment yang dimaksud disini adalah dalam makna spiritual, dilakukan jika seseorang sulit untuk memahami ajaran-ajaran agama, kepercayaan, pandangan-pandangan dan ide-ide masalah spiritual atau bagi orang yang merasa bahwa ia harus menempuh jalan yang tidak ia ketahui arahnya.Adjustment akan berjalan baik apabila Anda dalam situasi kesedaran penuh. Selain itu, Anda juga harus menerima dengan tulus segala ilmu yang diberikan,iaitu sumber energi yang berasal dari energi Ilahi atau pun energi yang penyesuaiannya dibantu oleh seorang master atau guru spiritual. Oleh itu, wajar jika pada saat proses Adjustment, Anda harus bersikap rileks, santai dan tawakal.Adjustment hanya dapat dilakukan oleh seorang Master Bioenergi. Adjustment merupakan tradisi spiritual penting dalam Bioenergi karena dapat menyelaraskan pintu-pintu energi Anda dengan energi Illahi sehingga Anda kan dapat menjadi praktisi Bioenergi yang mampu mengakses dan menyalurkan Bioenergi.


Beberapa MANFAAT ADJUSTMENT yang dapat Anda rasakan adalah :



Adjustment akan memunculkan berbagai perubahan, baik dalam tubuh fizik, biologi,  psikologi maupun tingkat spiritual.

Adjustment merupakan proses dahsyat untuk membuang energi negatif apa pun bentuknya, baik dari tubuh fizik, psikik, emosional, ekonomi maupun spiritual. Adjustment mampu menyucikan hati dan jiwa.



Adjustment mampu menyeimbangan seluruh aspek energi hidup dan pemanfaatan energi, baik secara horizontal maupun vertikal sesuai dengan kuasa dan kehendak Tuhan.



Jalan penyesuaian ini akan terasa sulit apabila kita masih terikat dengan kehidupan duniawi yang masih terbelenggu oleh ego peribadi. Oleh itu, untuk mempersiapkan diri melakukan proses adjustment, Anda harus menjernihkan hati dan fikiran serta serta sejenak melenyapkan segala beban hidup untuk sementara waktu agar proses ini dapat berjalan dengan lancar. 


TERBUKA KEPADA SEMUA GOLONGAN


Sekiranya anda pengamal kaedah rawatan tradisional, kaedah alternatif dan kaedah moden  adalah amat dialu-alukan untuk mengikuti PROGRAM SGM (Occultist) BIOENERGI NURCAHYA ini. Ia ilmiah, tiada kaitan dengan sebarang amalan tahyul atau suatu yang karut-marut.

ADALAH LEBIH BAIK ANDA MEMILIKI ILMU YANG TELAH TERHIMPUN DENGAN KAEDAH CEPAT SERTA MUDAH DAN DIMAHARKAN DENGAN MAHAR YANG BERPATUTAN….SEBELUM ANDA BERBELANJA LEBIH DARIPADA ITU UNTUK MENCARI ILMU MERATA-RATA TETAPI BELUM PASTI KEBERHASILANNYA.


Anda boleh mengikuti program ini tanpa melalui peringkat dasar, Master dan Grandmaster .Seterusnya dengan mengharapkan redho Allah, Dr Mir Noor Azam Abdul Malek M.Ph,P.hD selaku pewaris dan pengijazah ilmu ini akan membantu untuk menyelaraskan Bioenergi ini kepada anda yang benar-benar memerlukan dan meyakini kekuasaan Allah S.W.T.

JIMAT MASA dan BELANJA!!

Jika anda memutuskan untuk belajar PROGRAM SUPER GRANDMASTER (Occultist) Bio Energi NURCAHYA ini sekarang juga,kami pastikan anda dengan pantas mengetahui rahsia Metafizik dan seluruh ilmu yang diiklankan di pelbagai media.



BILANGAN PESERTA : 9 ORANG SAHAJA SETAHUN

Ilmu adalah suatu jalan,usaha dan ikhtiar..Kita hanya berusaha,ALLAH yang Maha Berkuasa adalah sumber segala kekuatan…BIIZNILLAH..

“Manusia punya asa,Allah punya kuasa!”

Mahar : RM9999/

MAHAR TEMPOH TERHAD SEKARANG :RM4500/


PROGRAM GEMBLENGAN KEBATINAN NANGGROE ACHEH

 1.JURUS NANGGROE ACHEH PERINGKAT 1

Pengisian ilmu kebatinan,gerak kalimah,pembias,pukulan jarak jauh,gerakan jurus,perisai diri dari ilmu hitam dan musuh bersenjata,transfer energi pada benda atau orang.

Mahar –RM200.00

2.JURUS NANGGROE ACHEH PERINGKAT 2

Pengisian ilmu kebatinan,gerak kalimah tahap 2,pengisian ilmu perubatan,gabungan pembias,sarung QulhuAllah,pendinding energi negatif,mematikan niat jahat musuh,pengubatan.

Mahar –RM450.00

3.JURUS NANGGROE ACHEH PERINGKAT 3 (PENDIRI)

Semua kemampuan diatas,ilmu batin dan rohani tahap tinggi,sarung syahadat,7 Kursi,gayuman umaiyah,ilmu besi menilih,Isiman besi Kursani,besi berhak,ayat wali 7,mampu mengijazah murid dan banyak lagi plus ilmu demonstrative atraksi!

Mahar -RM1250.00

4.JURUS NANGGROE ACHEH TAHAP LANJUTAN (GURU )

Semua kemampuan diatas,termasuk pengisian dan keilmuan khusus untuk merawat,langsung praktek, Pemagaran amalan kebatinan,ilmu ibu minyak pengasih,kucar kacir,suara memukau,pulih semangat,senjata besi,pelepas badi,badik sakti,alin telur,melihat wajah pencuri,dan banyak lagi.peringkat ini mengiktirafkan anda sebagai Guru Jurus Acheh yang unggul,mampu membuka pusat rawatan sendiri serta dipandang tinggi masyarakat kesan mengamalkannya.Sijil tauliah Guru disertakan!

Mahar –RM1377.00

Ilmu ini boleh diambil secara berasingan atau sekaligus.Jika anda mengambilnya secara berasingan maka maharnya menjadi RM3277,tetapi jika anda mengambilnya sekaligus dan terus diiktiraf sebagai Guru maka kosnya menjadi RM2500 sahaja.Sijil dan kitab amalan dibekalkan.


PERTANYAAN DAN MAKLUMAT

Jika anda berminat dengan mana-mana keilmuan atau produk di atas,anda boleh membuat pembayaran ke 1.MAYBANK no :161033022031 2.CIMB no:  7033036666
atas nama NOOR AZAM BIN ABDUL MALEK.Kirimkan slip bukti melalui email ke:
Dr. Mir Noor Azam M.Ph,P.hD
HP :019-8297991
Email ; Rawatannurcahya@yahoo.com
Maklumat khusus:
· Pelbagai lagi himpunan keilmuan yang tidak dapat kami paparkan di sini atas sebab-sebab yang tertentu. Sila hubungi kami SEGERA untuk sebarang Pertanyaan, Informasi, Temujanji & Perjanjian.
· Insya-Allah, kami akan membimbing anda di dalam sebarang kesulitan pengamalan keilmuan kami sehingga anda berjaya sesuai dengan Hak anda sebagai siswa kami.
· Mahar yang telah ditetapkan adalah merupakan Persyaratan Keilmuan tersebut, termasuk Nilai Tebus Ritual atau Sedekah tertentu ke masjid-masjid & sebagainya. Kami akan menguruskannya bagi pihak anda untuk memastikan Persyaratan Keilmuan tersebut dapat dipenuhi dengan sebaiknya.
· Jangan kirimkan sebarang pesanan, tempahan, bayaran atau wang kepada kami dengan tanpa sebarang NOTIS atau PERJANJIAN dengan kami terlebih dahulu. Hubungilah kami terlebih dahulu untuk arahan-arahan atau panduan-panduan memesan dari masa ke semasa melalui e-mel atau telefon sebelum membuat sebarang pesanan.
· Sesetengah keilmuan di atas memerlukan tempoh masa tertentu untuk Ritual Penyediaannya. Sila hubungi kami untuk sebarang pertanyaan, informasi atau kepastian. Kami akan memberitahu anda akan sebarang perkembangannya dari masa ke semasa.


6 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  3. Salamunalikum
    I am from Iran,
    please contact me if you receive this: my email: alipasha313@gmail.com

    BalasPadam
  4. hellooooooo boleh isi kan tak.....?cepat lah jawab ....org tunggu ni....

    BalasPadam
  5. Sy ingin mempelajari ilmu kebatinan.bagaimana caranya hendak bertemu tuan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pm saya tuan kat ws.. no telefon:012-8756025

      Padam